31 mars, 2009

It's AMMI!..

..Säger min tvååring när han ser mig, så himla gulligt. Jag smälter som smör i varmt potatismos, som man brukar säga.

Denna eftermiddag spenderades i Brent Cross med barnen, det är sjukt att se hur folk (vuxna människor) bara ställer sig och stirrar på bebisarna, som om dom var djur på zoo. Oh, my god! Are they... TRIPLETS? Jaa?

Iallafall, vi kom hem lite halvsent, så efter en stressig kväll har jag nyss hetsätit macaroni & cheese. Känner att jag börjar må lite illa, men det får man väl ta. Det var ju gott!



Ikväll har jag huset för mig själv, med undantag av fyra barn villsäga, men dom gör inte så mycket väsen av sig. Eller, det är väl just det dom gör när dom är på det humöret, men ni förstår min poäng. Detta innebär iaf att das babymonitor är min bästa (och enda!) vän för kvällen.

Now, lägg märke (1) till temperaturen i bebisarnas rum. Jag vet att jag tjatar, men i min värld är detta vansinne.



Now, lägg märke (2) till den snygga färgen på min filt där i bakgrunden. Lite 70-tals orange, skulle jag nog vilja säga? Matchar grymt bra med resten av mitt rum, den livar liksom upp stämningen när man känner för att packa väskan och åka hem, vem vet vart jag hade varit idag utan min härliga filt?

2 kommentarer:

  1. Det är bra med filtar.;) och nitton grader..det har jag iuf i sovrummet här hemma men då gillar jag då det är kallt.:D hehe Man smälter för alla barn. det är bara så. Lunne var här med eve och chrille , mia & emma ikväll. Han har bestämt sig för att Mulle permanent är hans.:P väldigt sött.:D sånna saker som får mulle att ändra sig om barn kanske. :D -stor kramen-

    SvaraRadera
  2. du får nog ta och städa sängen lite! skäms på dig.. ses ikväll :D

    SvaraRadera