05 mars, 2009

Igår fick jag och Ivonne teaterbiljetter av mamman i familjen, det var tänkt att dom skulle gå själva, men dom fick förhinder, så hon gav dem till oss. Pjäsen var Shakespeares The taming of the shrew (Så tuktas en argbigga), och den var riktigt bra, trots halvsvår engelska och att den var tre timmar lång- satt nästan och sov där i slutet.



Nu sover barnen, och jag slutar om en halvtimme, så jag ska dra mig in mot centrala London och göra Primark osäkert! Känner att jag behöver lite kläder som jag kan ha när jag jobbar, det är inte så kul att få sina jeans och koftor dregglade, kräkts och bajsade på.



Ska även passa på att önska Stina ett stort lycka till! Hon åker till Amsterdam idag och ska jobba som au pair. Jag kommer och hälsar dig på i sommar, be aware! :D

1 kommentar: