14 mars, 2009

Vilken skön fredagskväll! Jag och Emilia träffades i Leicester Square och började jaga runt och leta efter en toalett (jo, hon är likadan som jag), för att sedan avnjuta en gourmetmåltid på McDonald's. Vi satt där i godan ro och helt plötsligt kommer en kille fram och lutar sig över en av stolarna vid bordet, han säger typ; Hej, jag hör att ni pratar svenska! Haha, shit, vad förvirrad jag blev, trots att det kryllar av svenskar i London och trots att Leicester Sq är feta turiststället.

Iallafall, killen och hans kompis var visst lite lost och undrade om vi hade bra koll på uteställena där, och man vill ju inte verka helt grön, så vi sa att självklart hade vi det. Vi skickade dem till Tiger Tiger, det kändes som att det skulle passa dem;)

Sedan gick vi till en biograf, och åter igen, det är grymt mycket turister just här, så biobiljetten kostade ca. £13 ~ 156 kr. Kan inte fatta att jag betalar så mycket för att gå på bio, men, filmen vi såg var iallafall Marley and Me, med Owen Wilson och Jennifer Aniston. Den var hysteriskt rolig och fruktansvärt sorglig, tycker ni allihop ska gå och se den!

2 kommentarer:

  1. Tjoo Emmy! :)
    Fan va kul å läsa om hur du har de:) Have fun! Kram Karro Andersson

    SvaraRadera
  2. Det var ju bra.:D hehe jadu , den kommer väl typ i maj hit till skeå...:D om man har tur. haha men jag ska ha den i åtanke i alla fall.:D

    ååå jag är så trött idag .:D hehe ska lägga mig klockan kvart över tio en lördagkväll. haha helt emot min religon.:D

    SvaraRadera