06 mars, 2009

Helg helg!


Grymt härligt dag! Barnen sover en timme till, sen kommer Johanna hit, så ska vi ta med två av dem på promenad. Tyvärr verkar solen ha försvunnit nu, men den kanske kommer tillbaka, hold your thumbs! Sen ikväll blir det att packa kappsäcken och åka bort till Brockley, där Emilia ska få agera hårfrisörska, kommer nog att sova över där denna gång, med tanke på att det tog mig två *jävla* timmar att ta mig hem sist.


So, sjätte mars, om en månad kommer Magnus hit! Gud, vad härligt det ska bli att få träffa honom igen! Jag har nu också bokat biljetter, så jag kommer hem och hälsar på 11-22 juni, jag vet att ni saknar mig!

2 kommentarer:

  1. Took skönt att höra ett datum då du kommer hem.;) Och vad skönt det måste kännas att få träffa Magnus.;D Och JA vi saknar dig.;D-stor kramen-

    SvaraRadera
  2. DÅ JÄVLA SUPER VI SOM SVIN!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera