30 mars, 2009

Det är en riktigt sorglig dag för alla inblandade.

Min värmedyna i sängen verkar ha jobbat sin sista kväll. Vet inte riktigt hur jag ska överleva de resterande 6 månaderna jag har framför mig i London. Berättade om tragedin för pappan i familjen, i hopp om att han skulle förstå min sorg och direkt sätta sig i bilen och åka iväg och köpa mig en ny. Neh. Han tyckte bara att jag förhoppningsvis inte behöver den nåt mer, det blir ju varmare ute nu.

Även om dem har mildare väder här, än vad vi har uppe i Skellefteå, kan jag säga att jag fryser mer här än vad jag någonsin fryser hemma. Konstigt det där.

2 kommentarer:

  1. jag värmer dig. ;-)

    SvaraRadera
  2. Det är för att du saknar oss vännen.;) Du får köpa en sån där värme tub som man fyller med varmt vatten.:D

    SvaraRadera