08 mars, 2009

They call me hell, they call me Stacy..

Har spenderat hela dagen i sängen idag. Vaknade halv nio och var pigg som en lärka, men tänkte att det är ju vansinne att kliva upp före tolv på en söndag, så jag startade datorn ett tag. Vid halv ett somnade jag och sov i två timmar innan jag klev upp och hittade wokrester i kylen som jag tryckte i mig, tyvärr var det inte speciellt mycket, så jag var tvungen att gå hela vägen ner igen och göra mig lite fruktsallad. Jag älskar verkligen att dom i princip alltid har jordgubbar här hemma, hur många käkar jordgubbar varje dag när man bor i sverige?


Gårkvällen skulle ju spenderas på Nordic Bar, men efter ett toalettbesök där, märkte vi hur litet det var, och hur mycket folk det var, så vi begav oss till Bar 101 istället. Helnice ställe, riktigt snyggt inrett, goda drinkar och sköna soffor-precis vad vi var ute efter.


Vi köpte en kanna Sex on the beach.



Och jag drack mitt livs första Cosmopolitan.


Jag var alldeles för trött den här kvällen, så strax innan tolv bestämde jag mig för att det var dags att åka hem, jag tar igen mina missade timmar nästa helg;) Efter ett dyrt samtal till Camilla var det dags att gå till min busshållplats, men till min glädje upptäckte jag att tunnelbanan fortfarande gick! Klockan var ju bara tolv, så det blev en snabb resa hem :D

Som avslut bjuder jag på en bild på en ganska sliten tjej, kolla in mitt "nya" hår, syns det någon skillnad? Lite ljusare blev det väl?

3 kommentarer:

  1. :D Det låter som en plan, om inte på midsommar så nån av de övriga dagarna.:D

    Jadu, det är väl mest att hon ska få komma ifrån mor & far å göra något annat.:P ungefär så iaf.:D

    Du är så tok söt på bilden och håret ser super fint ut. Du ser ju ínte sliten ut alls ju!!

    -stor kramen-

    SvaraRadera
  2. Tackar.;) Det lär jag behöva.:P hehe Hur var Cosmpolitan då? Smakade den bra lr konstigt?;)

    SvaraRadera
  3. Du är grymt söt på den där bilden!

    SvaraRadera