04 mars, 2009

Onsdag

Kände att det kanske var dags för en uppdatering, även om inget direkt spännande har hänt. Barnen ligger och sover och jag passar på att äta frukost. Jag hittade såna små runda knäckebröd i skafferiet, riktigt gott! Här äter dem mest toastbröd, vilket är gott, men oj, vad less man blir efter 7 veckor.

Det har varit en ganska död vecka än så länge, jag blir aldrig av med denna förkylning, och har dessutom hostat sönder alla revben (känns det som), så jag försöker väl ta det lugnt och hoppas på att det går över riktigt snart. Tror jag har varit förkyld sen jag kom hit, och jag börjar bli fruktansvärt less, känns som att jag bara sitter hemma och väntar på att bli frisk medan tiden rinner iväg, har mycket jag ska hinna med innan jag kommer hem i oktober!

1 kommentar:

  1. Inte kul att du ska vara sjuk!

    Nja, inte det jag syftar på. Har inte ens känt efter faktiskt :) Tror jag åker på eftermiddan nån gång, är inte hundra :P

    SvaraRadera