01 mars, 2009

Idag jobbade jag fem timmar på morgonen, och sedan åkte jag och träffade Emilia och tillsammans gjorde vi Westfield Shopping Centre osäkert. Ja, ni ser ju själva;






För att testa mitt nya visakort var jag ju bara tvungen att inhandla ett par nya converse, lika som dem jag lämnade hemma, fast inte lika trasiga och leriga, fantastiskt!





Efter en jävligt god kycklingburrito stängde dem, så det var bara att snällt åka hem. Med tanke på hur mycket folk det var, så tänkte jag att jag skulle ta bussen istället för tunnelbanan, det skulle även göra pappan i familjen glad, han propsar alltid på att jag ska ta bussen när jag ska någonstans. PÖH! Det tog nästan dubbelt så lång tid med buss än vad det gör med tunnelbana, med det inte sagt att det inte var trevligt att åka buss, för det vare ;)

1 kommentar:

  1. Gillar skorna.:D Men jag måste erkänna att jag minns inte att du har ett likadant par.:D

    SvaraRadera