10 mars, 2009

Tisdag

Sådär, äntligen slut på en jobbig dag. Eller egentligen var det nog bara kvällen som var jobbig, det var en väldigt trött och hungrig Emmy som la i säng barnen, men efter en tallrik pommes och en dusch känns livet mycket bättre, nu hoppas vi bara på strålade sol och vindstilla imorgon, så är allting prima!
Ungefär så ser jag ut på förmiddagen när barnen sover och jag sitter och sjunger för mig själv.


Har inte så mycket att berätta, men det är väl alltid kul med lite uppdatering? Detta kommer nog att bli en lugn vecka, känner att jag har spenderat mer pengar än vad jag hade tänkt, försöker även spara lite cash så jag inte går i kk när jag kommer hem ;)

Här har ni en grymt bra bild på London Eye, kan inte direkt påstå att min kamera är min bästa vän när har mörknat utomhus. Eller om det är jag som inte brytt mig om att lära mig inställningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar