23 mars, 2009

Okej, helgen.

Träffade Emilia vid Piccadilly cirkusen och tog en härlig sväng på Burger King, där vi satt och fantiserade om att kön till Häagen-Dazs "rastaurangen" bara skulle försvinna så vi kunde knalla in utan att stå och frysa i en timme. Vi tog oss promenad runt Leicester Sq och över floden bort till Waterloo Station där vi tog bussen hem till Emilia i Brockley.

En toppenbild på London Eye, Big Ben och mig.


Utvilad och glad klev jag upp sinnesjukt tidigt för en lördag, och efter att ha hälsat på Emilias söta barn vi tog bussen in till centrala London för att hinna göra Primark innan alla turister vaknat till liv.



En bild säger mer än tusen ord, sägs det ju.



Igår jobbade jag mellan 7.50 och 14.00, sen blev det en snabb sväng till Brent Cross där jag köpte en klänning och dessa kickass örhängena! Sedan var det bara att peta sig hem igen och börja jobba kl. 16.30 och jobba/barnvakta resten av kvällen. Blev en kort helg och en tuff söndag, men det är ju bättre att tjäna pengar än att göra av med dem...

3 kommentarer:

  1. Det där fikat ska du bjuda mig på när jag kommer förbi ;-) /mange

    SvaraRadera
  2. sexig julgran jag har på väggen.. amen du, det blir BARA pineapplejuice hela veckan. fyfan igår alltså. haha. och fika-bilden, min bulle ser miniliten ut, på min bild är den GIGANTISK :) ses på onsdag!

    SvaraRadera
  3. Du har ju inte skrivit på en vecka. Saknar att läsa om vad som händer dig. Måste ju ha nått när du inte är här.;) stor kramen

    SvaraRadera