29 mars, 2009

You and me, we can light up the sky

Känns inte direkt som att jag har så mycket att skriva längre, och när ni knappt kommenterar känner man ju inte direkt peppen. Hursomhelst, mina små bebisar fyller ett år på torsdag, så dagen spenderades på Oxford Street för att leta barnkläder. När jag kom hem insåg jag att det är ganska dumt att köpa en halvtjock munkjacka till killen och sommarklänningar till tjejerna, eller vad tycker ni? Kanske skulle gå och byta den i veckan.






Köpte mig en mössa på Topshop, känns som att det var ett smart drag med tanke på att jag är ute med barnen varje dag, och dessutom får förkylning på förkylning. Nu kanske man får vara frisk? Yeah, right, men bara jag mår bra när Magnus kommer, kan jag väl klara det mesta. 8 dagar kvar nu! Längtar efter dig mer än någonsin!



Många bilder för en liten mössa, ja. Men ni får ju inte glömma hur jag ser ut, pöh!

Nu ska jag måla naglarna och ordna lite middag, kanske hinna träffa barnen innan dem somnar också. Nu får ni kommentera mera, så ska jag försöka blogga mer. Deal?

4 kommentarer:

  1. vad skoj att magnus ska komma till dig :D hoppas du får vara frisk:) kram emma (uppfinnar)

    SvaraRadera
  2. Tokigt bra deal tjejen.:D Hehe jo jag låg däckad i sängen så jag håller med om överambitöst.:D haha fast det var grymt värt när man vaknade och var lite halv bakis.:D Tok söt mössa och klänningarna och tröjan var ju också fin..:D Men jag förstår din tanke gång men det kommer ju säkert att bli kallt igen iuf.;) (Vad blond du har blivit.;D) Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder du har hittat till barnen! Hoppas dom (eller föräldrarna) blir glada! tror tröjan blir bra, kommer ju vara kallt ett tag till och på kvällarna och sådär är det ju alltid bra med en tröja! /Johanna

    SvaraRadera
  4. aah, ja har aldrig förstått mig på bloggar och hur man svarar haha;D tror de är dags att testa:P
    fin mössa du hittat iaf^^ kraam /cam

    SvaraRadera