01 april, 2009

Onsdag

När vi var ute med barnen idag och jag stod utanför en butik och väntade med båda barnvagnarna, kommer det en kille och ser lite förvirrad ut. Han börjar räkna barnen, och frågar; Are they fourplets? Gode gud. Fick lov att förklara läget för honom. Jag kan inte förstå hur man kan tro att en 2½ åring och en 1åring är lika gamla? Och fourplets? Säg det högt för dig själv, det låter ju inte klokt. (Quadraplets, heter det f.ö.) Det var iallafall riktigt roligt, och jag stod och skrattade för mig själv en bra stund.

Fem dagar kvar nu, och tydligen hänger min älskade, saknade dator med, till allas stora förvåning. Vad är det för fel på OnOff egentligen? Undviker att handla där i framtiden. Men skit i dem nu, är så jävla peppad att det finns inte!

Ha en bra kväll, själv ska jag och Emilia ha våran onsdagsdate i vanlig ordning. Starbucks och 101?

1 kommentar:

  1. :D Mysigt med onsdags dejt.:D folk är dåliga på språk i allmänhet verkar det som-.storkramen-

    SvaraRadera