21 april, 2009

Tisdag

Oj, vilken obefintlig lust jag har att blogga. Kan iallafall berätta för er att vi har världens sommarväder här i London, 20 grader och konstant sol både idag och igår, helt underbart är det.

Igårkväll åkte jag och träffade Verena, som har flyttat upp till norra London, och vi käkade pizza och bara snackade. Riktigt trevligt var det!

Har inga planer för veckan direkt, men ska nog gå på Tiger Tiger på fredag, där dom har Scandinavian Party, får se om jag får med mig någon, men annars skulle visst Verena dit med sina danska kompisar. Så det löser sig nog hursomhelst.

2 kommentarer:

  1. Meeen Guuuud så orättvist.:D Vi har typ tio grader och jag tycker att Det känns som sommar.:P hehe men gud vad skönt iaf.:D

    SvaraRadera
  2. ooh nice me sommar typ:D
    låter som de kan bli en trevlig helg, party on!;D

    SvaraRadera