04 april, 2009

Lördag!

Känns som att det är dags för ett nytt inlägg?
Mina bebisar fyllde år i torsdags, så idag har vi haft ett-års kalas idag. Ska väl erkänna att det inte var lika jobbigt som jag förväntat mig. Tårta, brieost, lax...kex, muffins och massa annat gjorde dagen helt okej, hur ska jag få i mig middag..?

Vad mer? Igårkväll satt jag barnvakt, helt frivilligt, tänkte att det går ju inte så mycket pengar när man sitter hemma, och jag sparar hellre mina slantar tills Magnus kommer. Passade på att misshandla mitt hår med ännu en blekning, så jag är inte fullt lika orange som förut, he gå åt rätt håll.

Ikväll blir det utgång, av den lugnare sorten, ska jobba i princip hela dagen imorgon, men vi ska ha kul ikväll ändå.

xoxo, som vi skriver här i Englandet.

1 kommentar:

  1. Sööt saknade dig ikväll::D Träffade Tove på Max, vi ska bojkotta olearys tillsammans! har lagt mulle isäng fast han är på lite dåligt humör.:P fast jag är nog värre...
    Saknar dock dig gumman,.stor kramen på dig

    SvaraRadera