19 februari, 2009

Topsey turvey och sönderhostade lungor

Imorse efter frukosten skjustade mamman mig och Ivonne och alla fyra barnen till ett ställe vid Brent Cross som heter Topsey Turvey (vansinnigt roligt namn, fattar ingenting!).

"Welcome to a gigantic new concept in indoor soft play. It's the ultimate jump tumble, slide and fun, play system."

Paradiset för barn med andra ord. Ivonne tog med sig tvååringen och klättrade och vad dom nu gjorde, medan jag och trillingarna höll hus i "området" för småttingar, dom var underbart söta när dom krälade runt i det lilla bollhavet som fanns där. Tyvärr var det förbjudet att fotografera, och eftersom att jag inte kände mig så trotsig, så har jag inga bilder:/

Tycker det är kul att se folks reaktioner när dom inser att det är trillingar, dom blir så förvånade och lixom.. glada! Haha, jag är ju jättevan att det är tre bebisar nu, det är inget konstigt med det;) Där vid tolvtiden skulle vi gå till restaurangen och ge barnen mat. Helt hysteriskt. Folk överallt, högljutt som fan, en tvååring som inte ville äta sin mat och tre bebisar som inte fått sin förmiddagssömn och inte var på speciellt bra humör. Det gick iallafall och sen gick vi över gatan till Brent Cross köpcentret och kirrade oss själva lite lunch. Har verkligen svårt att förstå dom som på fullaste allvar tycker att hamburgarna på McDonald's och Burger King är GODA. Ordet ni letar är torrt, inte gott. Sen gick vi runt där ett tag, tills mamman kom och hämtade oss vid halv tre.

En av bebisarna har f.ö. just börjat ställa sig upp, men hjälp av en soffkant eller liknande. Hon är så grymt söt när hon står där och ler och bara; Kolla vad jag kan! Haha. Så, nu kan två av tre stå upp, det fattas bara tills dom kutar omkring som galningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar