08 februari, 2009

Det känns som det har varit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna, men nu får vi ta och ändra på det då. Har haft en riktigt härlig helg! Jag jobbade i fredags och sedan tog jag tunnelbanan till Hammersmith och träffade Johanna, Emilia och två andra svenska tjejer. Vi slog oss ner på en pub och köpte lite att dricka. Efter ett tag träffade vi på två andra svenska tjejer, världen är liten! Iallafall, kvällen blev hur bra som helst, även om det tog oss 2½ timme att ta oss hem ;)

Igår gick vi på bio vid Piccadilly Circus och såg Australia, riktigt bra film, och riktigt lång. Haha, men det var sköna stolar och jättefin biograf, det tycker jag man förtjänar när man betalar £13 för en biobiljett.

Jag jobbar några timmar nu på förmiddagen, men tvååringen är ute med sin pappa och bebisarna sova, så jag sitter här och slappar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar