13 februari, 2009

Hampstead

I förmiddags tog jag och Ivonne alla barnen på tunnelbanan och begav oss till nästa stopp söderut, Hampstead. Trots jobbiga trappor med barnvagnarna var det riktigt trevligt, vi gick omkring lite i centrum, sen hittade vi en gammal kyrkogård. Jag gillar verkligen sånt, även om det kanske låter skumt. Det är ändå jävligt häftigt att gå runt där och titta på gravstenar som är över 100 år gamla.

Sedan gick vi och drack kaffe, inte så enkelt att krångla sig in med två stora barnvagnar på ett café, men det gick iallafall. Ikväll blir det att gå på Tiger Tiger och ha jävligt roligt:D

2 kommentarer:

  1. tack :)
    eh njaaa... eller jo kanske. det här är ju saker som jag är intresserad av iaf. men läsa är tråkigt, särskilt när litteraturen är på engelska så man måste tänka ;)

    jag vill också vara utomlands! eller i en annan staaad...

    SvaraRadera
  2. Nice, gillar också sånt där! Men det låter ju faktiskt skumt: "Jaa, jag älskar att smyga runt på kyrkogårdar, speciellt på natten.."

    SvaraRadera