08 februari, 2009

Söndag i Camden

Yes! Idag begav jag och Johanna oss till Camden Market, verkligen ett härligt ställe att spendera en söndagseftermiddag på. Det var väldigt mycket alternativa kläder, fan det där hade ju varit paradiset för fem år sedan;) Jag impulsköpte iallafall en skinnjacka, har inte riktigt bestämt mig om jag verkligen gillar den/passar i den, men jag ska nog hitta tillfällen att använda den hursomhelst.












Vi bestämde oss för att det var dags att dricka lite kaffe, men på något sätt slutade det med att vi satt på en stor pub och käkade fish & chips (då har jag det avklarat också;), förstår inte vad som hände, haha, men riktigt gott var det, även om det låter skumt med fisk och pommes.













Ikväll ska jag göra så lite som möjligt. Det känns som att jag bara har flängt runt hela veckan, måste vila upp mig så jag orkar jobba nästa vecka :D

4 kommentarer:

  1. Du blev riktigt fin i den gumman, it's a keeper!
    Haha jaså, vet jag det? :p

    SvaraRadera
  2. Grymt snygg jacka!! :)

    SvaraRadera
  3. Jackan var jätte fin.:D Tycker du gjorde ett bra val som köpte den.:) Passade tok bra.:)

    SvaraRadera
  4. Det rullar & går. Hört att det typ kommit en meter snö här i skellefteå? Såg att ni haft snö kaos i London också.:P hehe

    SvaraRadera