14 februari, 2009

Fredagkväll!

Vi bestämde träff på Piccadilly Stationen, vilket kanske inte var något genidrag med tanke på att det finns tre fyra stycken ingångar, men det löste sig i alla fall. Vi gick till Tiger Tiger och hade jävligt roligt;)








Jag och Johanna









Emilia och Verena












Idag har jag och Johanna gått runt på Portobello Road Market, men jag tror vi båda var ganska trötta, frusna och halvt opeppade, men det var trevligt. Har även lyckats köpa mig en tub kaviar, en herrgårdsost och oboy. Kanske kan det bittra morgonhumöret bli bättre om man äter något man VILL äta till frukost, istället för att tvingas ta något bara för att inte svälta ihjäl.

Har nyss suttit och sett melodifestivalen på datorn, ett bra sätt att fördriva tid på en barnvaktskväll tyckte jag. Sitter och kikar och tänker på att dom är i Skellefteå ikväll och får världens hemlängtan! Helt sjukt ;)

Now, håll era tummar för att barnen sover som stockar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar