17 februari, 2009

Jag lever, nästan!

Lite lagomt dåligt med uppdatering, jag vet att ni älskar mig ändå!

Söndagen var menad till att ligga hemma och försöka bota min förkylning, men när Emilia började prata om godisaffärer och Starbucks kunde jag ju inte hålla mig hemma. Vi klev av vid Leicester Sq. och virrade runt ett tag innan vi hittade Cybercandy. Det var ganska mycket folk i en ganska liten butik, men jag lyckades iallafall få tag på en påse djugelvrål, och egentligen, vad mer behöver man i godisväg? ;) Bjöd mamman i familjen på en, hon hade frågat förut om Sverige och saltlakrits, men hon tyckte nog inte att det var någon större hit. Kalles kaviar däremot, det föll henne i smaken - hade jag aldrig trott!

Iallafall, vi satt oss och drack kaffe och käkade muffins ett bra tag, innan vi shoppade loss på Superdrug och sedan begav oss hemåt.

Idag har jag, efter en del övertalning av familjen, varit hos läkaren här i Golders Green, och se på fan! Karln skrev ut penicillin åt mig efter att ha lyssnat på min andning och sådär. Nu hoppas vi på att dessa färgglada piller hjälper, och att jag är frisk när jag vaknar imorgon!

2 kommentarer:

  1. Färgglada piller för en alltid pigg och lycklig!

    SvaraRadera
  2. Haha, niice ;)
    Jo, bara bra med mig. Hur har du det det själv? Går det bra?

    SvaraRadera