10 februari, 2009

The KKK took my baby away

Idag är jag så jävla less att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det börjar med att man kommer ner till köket med barnen, och ser att föräldrarna inte orkat bry sig om att tömma diskmaskinen igår och därför ligger all disk från deras middag i diskhon. Är det bara jag som tycker det är självklart att man sköljer av tallrikar mm. jävligt noga innan man dumpar det i diskhon? Fyfan, så äckligt jag tycker det är. Och sen kommer dom och säger till oss att vi gärna får tömma och ladda diskmaskinen. GAH! Jag inser att jag jobbar här, och att det kanske tillhör jobbet, men visst kan dom underlätta för oss? Jag tror jag ska smita iväg ikväll och tröstshoppa på Primark, tror dem har öppet till 21, jag förtjänar det, skulle ha haft mig en partyväska, känns lagom seriöst att knalla runt med Ivonnes väska jämt;)

2 kommentarer:

  1. Haha nä, har man en au pair så ska dom få slita! Fast jag tänker vara lat, hihi..

    SvaraRadera