28 januari, 2009

För att fortsätta tjata om katter, samma katt som i förra inlägget sov även inatt i min säng, och även denna gång väckte hon mig alldeles för tidigt och tvångsgosade med mig. Tyckte jag förtjänade att sova längre, så jag stängde ut henne från rummet, och när jag går upp 5 timmar senare sitter hon kvar och glädjeskuttar upp på min säng direkt jag öppnar dörren! Haha, vilken charmkisse.

Idag har jag varit i Notting Hill och knallat runt på Portobello Road, tog lite kort och kollade mest, men jag gick iallafall in på Lush och One of a Kind. Den sistnämnda är en vintagebutik, som, vad jag förstår, ska vara halvkänd. På dörren satt bilder på Sienna Miller, Victoria Beckham och många fler, gick in och kikade, men tyckte inte det var så hemskt speciellt. Visst att dom hade snygga väskor och en del snygga skinnjackor, men det mesta var verkligen "tantmode", och det är inte snyggt bara för att det är vintage.



1 kommentar: