24 januari, 2009

Catfood

Skulle nog vilja påstå att detta är en väldig tråkig lördag. Känner att jag inte vill aktivera mig allt för mycket innan jag blir frisk, så shopping osv. är nog inget alternativ. Har iallafall varit ute och gått en timme, runt här i Golders Green. Jag tycker det är ett ganska fint område, kanske inte fint som i att här kostar husen 100 mille, utan mer att det är mysigt och vackert.



Gick in på en kiosk och köpte ett refillkort, och killen i kassan sa you're very beautiful gång på gång innan jag äntligen fick mitt refill. Jag vet inte jag:
Har skaffat mig en bilddagbok så ni kan se vad jag pysslar med, men den är lösenordsspärrad, så att jag utan dåligt samvete kan lägga upp bilder på barnen. Ni får väl fråga om lösenordet om ni är intresserade;)
Ikväll blir det barnvaktning och tv för hela slanten, önska mig lycka till och låt oss hoppas att småttingarna sover som aldrig förr ;D

1 kommentar: