25 januari, 2009

Ensam hemma!

Så, nu har familjen äntligen tagit sig iväg på "holiday". Vaknade vid halv tolv och blev förvånad över att dom fortfarande inte farit. Tvååringen kom och gjorde ett besök i mitt rum, tog med honom ner och insåg att det skulle ta ett tag innan dom var klara. Erbjöd mig att hjälpa till, så jag matade tre väldigt griniga bebisar medan pappan försökte få en minst lika grinig tvååring att äta lunch.

Det tog väl ca. 1 ½ timme innan dom tog sig iväg, at last! Mamman lämnade £30 åt mig till mat under veckan, och säger att om du vill kan du ju äta det som redan finns i huset, och köpa skor för pengarna. Haha, will do!

Nu ska jag göra mig klar och gå ut till Golders Green för att möta Emilia på Undergroundstationen, för att sen ta bussen till ett shoppingcenter i Brent Cross, som ligger relativt nära mig.

1 kommentar:

  1. Im so fucking avundsjuk!
    Och förlåt att jag inte kom på Olles men jag sov, skulle upp och jobba tidigt dagen efter och jag visste inte att du skulle vara borta så länge :O
    HugsKissesSpanks :D

    SvaraRadera