01 juni, 2009

Vilken färg har själen, älskling?

Dåligt med uppdateringar, eller vad säger ni?

I fredags fyllde Ingrid år, så det blev fest för hela slanten, efter ett besök på All bar one och the lamb and flag, gick vi på The Moose och älgade. Sedan gick vi hem till Ingrid och rockade loss på guitar hero.

På lördagen åkte vi till Westfield, köpte ett par skor på Deichmann som jag är ganska osäker på. 37 var för stort, så jag köpte 36:or, men dem känns lite små, så jag får se om jag behåller dem eller inte. Snygga som fan är dem iallafall!

Igår gick jag och Johanna på bio och såg Fireflies in the garden, tyckte den var riktigt bra, trots att den var väldigt deppig.

Känner inte att jag har så mycket spännande att skriva om, förmodligen för att jag börjar bli lite less och längtar hem mer än någonsin. Räknar verkligen ner dagarna till den 11:e nu, skönt att det inte är så länge kvar då;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar