27 juni, 2009

Seen it all, done it all, can't remember most of it

Såja, då var jag 20 då! Dagen bestod av att promenera runt i Covent Garden och på Southbank tillsammans med Ingrid. Tyvärr har jag en härlig förkylning, som vanligt, så jag åkte hem ganska tidigt. När man känner att man håller på att somna där man går är det lika bra att ge upp, visst?



När jag kom hem hade jag fått presenter, inte helt fel;)
Av familjen fick jag en chokladask med choklad inspirerad av sommaren, och någon liten silverask - vet inte riktigt vad den är till för, men om inte annat är den jättefin, så det ordnar sig!
Ivonne gav mig blommor och tio pund, tillsammans med ett gulligt kort. Hon hade även bakat en tårta åt mig, riktigt god var den. Ikväll blir det stanna hemma och sitta barnvakt, vilket ju är lika bra, med tanke på att jag inte känner mig helt 100. Vi firade mig litegrann igår istället, i samma veva som vi hade avskedsutgång för Johanna. Det var riktigt jobbigt att säga hejdå, och jag vet att det inte kommer att bli samma sak här utan henne. Men men, jag har bara en och en halv månad kvar här, och jag och Johanna träffas nog snart igen - no worries!

3 kommentarer:

  1. öj! grattis!! :)

    SvaraRadera
  2. Snygg du är!
    och öh - är det människor i grodorna? :o

    SvaraRadera
  3. Grattis gumman igen;D

    SvaraRadera