24 juli, 2009

Uppdatering ;)

Vilken kass bloggare man är!

Har haft besök av familjen och avklarat både London Eye och Madame Tussauds, och massa mer såklart, jättekul helg var det, även om jag inte kände mig helt 100. Kanske lägger upp lite bilder någon dag framöver, om ni har tur.

Har även haft en omgång bihåleinflammation och käkat antibiotika - spännande var det, och vad som är mer spännande är att jag undrar ifall det är påväg tillbaka? Mitt immunförsvar har ju som sagt inte flyttat med mig till London, så jag skulle inte bli särskilt förvånad.

Annars då? Det har vart kasst väder i typ tre veckor nu, just nu spöregnar det och åskar som fasen. Har nog aldrig hört så högljudd åska förut?

Har gått och blivit färgat håret mörkare igen, och även bokat hemresa. Kommer hem den 11e augusti efter tre dagar i Göteborg hos Johanna.

Nu ska jag packa lite, för om ett par timmar åker jag med familjen till Brighton. Planen är väl att jag ska ta tåget hem imorgon, tror inte jag vill vara där hela helgen, känns lite konstigt. Men man vet aldrig vad som händer! Då vet ni vart jag håller hus iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar