02 juli, 2009

Let's leave this town for a little while

Värme i sinne, inte fan blir man pigg iallafall. Är helt slutkörd, och fyra barn gör det inte bättre direkt. Idag var jag i parken med flickorna, det var skitkul att se dem skrika och gråta som om någon höll på att ha ihjäl dem, när de slogs om min handväska. ETT år gamla, och redan temperament och vilja som jag vet inte vad, är bara glad att jag inte är här när dom blir tonåringar.



Potträningen med tvååringen går inte så bra, han kissar och bajsar överallt, det är tur för honom att han är så söt. Idag när han skulle sova lunch fick han tag på en bläckpenna, så han prydde en av väggarna i sitt rum med sin konst. Skitbra, för dom har ju inte alls sålt huset och ska flytta om ett par månader.



På tal om ingenting; Jag och Camilla på midsommar.

1 kommentar:

  1. Vilken as fin bild!!! Så sk det e ut!! More friens like that please!!/Kram fr Therese

    SvaraRadera