10 maj, 2009

Söndag, 117 dagar i London.


Ja, efter snart fyra månader hemifrån känner jag verkligen hur hemlängtan blir starkare och starkare. Självklart att man saknar alla människor i sitt liv, men jag trodde verkligen aldrig att jag skulle kunna sakna Skellefteå. Tji fick man!


Det en bra helg, inte alls tråkig och kass som jag trodde. I fredags åkte jag hela vägen hem till Johanna för att hålla henne sällskap i sitt barnvaktande.


Igår blev det Oxford Street, fast det blev mer mat och kaffe än vad det blev shopping.. Undrar hur mycket av lönen som jag egentligen äter upp? 50% minst. Sen drog vi till Hanna Montanas herrgård i Shepherd's Bush för att piffa upp oss och dela på en flaska vin. £2,99 kostade flaskan, och även om jag inte känner nån skillnad alls i vanliga fall, så var detta ingen höjdare.

Sen gick vi på Belushi's och drack snakebites innan vi tog tuben till ett ställe som hette Aura. Helt värdelöst var det, och dessutom ville dom ha 9 pund för ett glas vin. Kasst var det.

1 kommentar:

  1. Emma johansson10 maj 2009 kl. 22:22

    du e så söt. saknar dig vännen. kram emma

    SvaraRadera